Zaterdag speelden swift E2 en Swift E1 voor het kampioenschap en beide hebben hun wedstrijd gewonnen en de medaille binnen gehaald.

Swift E2 speelde uit tegen Togo, de enige ploeg waar tot dan toe van was verloren. Direct kwam E2 op voorsprong en hoewel Togo in de buurt bleef, heeft E2 het niet meer spannend laten worden. Nadien groot feest, met een mooie speech van Jasmijn, lekkere taart en een mooie medaille. Coaches Anouk en Amy zijn heel trots op de groep.

E1 speelde uit tegen Top E2. Helaas was er weinig tegenstand, waardoor het geen echte wedstrijd was. De score liep snel op, met mooie goals op één been en met één hand. Ook E1 werd gehuldigd door een Swift 1 speelster. Sanne had een mooie speech met complimenten richting alle spelers.

‘s Avonds volgde een extra beloning, namelijk het kampioensfeest van coach Amy en het oplopen bij Swift 1. We hebben genoten van deze leuke dag.

Namens de coaches van Swift E1, E2 en E3