Het kv Swift Hemelvaartsdagtoernooi is een jaarlijks terugkerend evenement dat sinds 1949 plaatsvindt. Het is een gezellig korfbaltoernooi waarbij plezier en samenzijn voorop staan. Het toernooi is geschikt voor jong en oud, voor wedstrijd- en breedtekorfballers.

Tijdens het toernooi worden er verschillende korfbalwedstrijden gespeeld. Maar het draait niet alleen om korfballen; er is ook volop ruimte voor ontspanning en gezelligheid. Er zijn diverse eet- en drinkkraampjes waar je terecht kunt voor een hapje en een drankje. Zo kun je tussen de wedstrijden door even op adem komen en bijpraten met vrienden en familie.

Voor de kinderen zijn er allerlei spellen en activiteiten georganiseerd, zodat zij zich ook kunnen vermaken. Zo is er bijvoorbeeld een springkussen, een schminkstand en kunnen ze meedoen aan diverse spelletjes. Hierdoor is het kv Swift Hemelvaartsdagtoernooi een perfect uitje voor het hele gezin.

Naast het korfbaltoernooi, het eten en drinken en de spellen en activiteiten, staat het KV Swift Hemelvaartsdagtoernooi ook bekend om de gezellige sfeer. Het is een dag waarop je oude bekenden kunt tegenkomen en nieuwe mensen kunt leren kennen. Het is dan ook niet voor niets dat het toernooi ieder jaar weer veel bezoekers trekt.

Kortom, het KV Swift Hemelvaartsdagtoernooi is een evenement dat je niet wilt missen. Of je nu van korfballen houdt, op zoek bent naar een gezellig dagje uit met het gezin of gewoon wilt genieten van de ontspannen sfeer, het toernooi biedt voor ieder wat wils.