Lid worden?

Word lid in twee stappen:

1. Vul het digitale aanmeldformulier in:
2. Meld je aan voor de digitale nieuwsbrief “Feiten en Mededelingen” (FM):

Lidmaatschap

Swift kent diverse ledencategorieën, hoofdzakelijk ingedeeld naar leeftijd. Voor de jeugd kennen we als hoofdgroepen de Kangoeroes (3 t/m 6 jaar, ledenwerving@kvswift.nl), de Pupillen (D-,E-, F: 7 t/m 11 jaar), de Aspiranten (B- en C-jeugd: 11 t/m 15 jaar) en de Junioren (A-jeugd: 15 t/m 18 jaar). Senioren zijn de in competitieverband spelende leden van 19 jaar en ouder. Daarnaast heeft Swift ook een groep recreanten.

Proeftraining

Om te proberen of korfbal een leuke sport voor jou is, mag je bij Swift een aantal keer gratis meetrainen. Neem contact op met de Technische Commissie (ledenwerving@kvswift.nl) om te kijken bij welk team je een proeftraining mee kunt doen. Wilt uw kind meedoen met de Kangoeroes? Neem dan even contact op met ledenwerving@kvswift.nl.

Ledenadministratie
De ledenadministratie van Swift wordt gevoerd door Marga van den Bergh.
Alle adreswijzigingen, mutaties en opzeggingen dienen bij de ledenadministrateur gemeld te worden. De ledenadministratie verzorgt ook de inning van de contributies.

Marga van den Bergh, leden@kvswift.nl.

Kleding bij lidmaatschap
De Swiftleden korfballen in een wedstrijdshirt, dat door de vereniging ter beschikking wordt gesteld. Deze shirts blijven eigendom van de club en worden centraal verzameld en gewassen. Broekje/rokje, schoeisel en sokken dient men zelf aan te schaffen. Swiftleden kunnen in bestelperiodes online bestellen bij MUTA (zie webshop op onze website) of genoemde artikelen in de winkel kopen bij onder meer Erik’s Intersport in Middelburg (10% korting als je zegt dat je Swift-lid bent).

Contacten meer informatie
Aanvullende informatie over de vereniging vind je op de pagina Veelgestelde vragen. Mocht je meer informatie willen hebben over onze vereniging dan kun je contact opnemen met:

Voorzitter TC
Davin Thielen