Kledingsponsor (selectie) Swiftploegen
De selectieploegen van onze vereniging (Swift 1, 2 en 3 en Swift A1) hebben een eigen kledingsponsor. Sponsoring voor de selectieploegen bestaat uit de aanschaf van trainingspakken en wedstrijdshirts voor de gehele ploeg, inclusief bedrukken. De kleding wordt tijdens competitie en bekerwedstrijden en op toernooien gedragen. Deze vorm van sponsoring is een meerjarige overeenkomst.

Trainingspaksponsor
Het is ook mogelijk om alleen trainingspaksponsor te worden van een niet selectieploeg. Hiervoor vraagt de vereniging jaarlijks een financiële bijdrage. De trainingspakken worden tijdens competitie en bekerwedstrijden en op toernooien gedragen. Deze vorm van sponsoring is een meerjarige overeenkomst.

Bidonsponsor
Alle teams tot en met de C-jeugd hebben hun eigen bidonhouder inclusief bidons. De bidonhouder kan aan twee zijden worden voorzien van het logo of de bedrijfsnaam van de sponsor. Deze vorm van sponsoring is een meerjarige overeenkomst.

Reclamebordsponsor
Rondom het kunstgrasveld hangen de reclameborden van onze reclamebordsponsors. Een reclamebord langs het kunstgras is 0.60 bij 2.50 meter. Deze vorm van sponsoring is een meerjarige overeenkomst.

Wedstrijd(bal)sponsor in de zaal
Voor iedere thuiswedstrijd van Swift 1 in de zaal is er een sponsor voor de wedstrijdbal. Deze wordt overhandigd door een jeugdlid aan de scheidsrechter. Tijdens de wedstrijd is er aandacht voor de balsponsor. Vanzelfsprekend bent u tijdens deze en andere wedstrijden van harte welkom in de sporthal. Deze vorm van sponsoring is een eenmalige vergoeding.

Bannersponsor in de zaal
Swift kleedt de sporthal bij thuiswedstrijden van Swift 1 aan met grote banners/spandoeken. Uw naam van uw bedrijf kan hier worden afgebeeld. Dat doek hangt dan 7 zaterdagen in de sporthal en trekt veel bekijks bij het publiek, dat meestal in grote getalen komt kijken.
Deze vorm is (bij voorkeur) een meerjarige overeenkomst.

Adverteerder in ons SWIFT clubblad (FM)
Het clubblad verschijnt ± 42x per jaar en heeft 21 advertenties, die wekelijks worden geplaatst. Het clubblad wordt digitaal aan alle leden en donateurs toegestuurd en is via de website van de vereniging voor iedereen te lezen. Deze vorm van sponsoring is een jaarlijkse overeenkomst.

Adverteerder in ons SWIFT magazine
Het magazine verschijnt drie keer per jaar en wordt verspreid onder alle leden, donateurs en sponsors. Het is mogelijk om per magazine een advertentie en / of informatie over uw bedrijf te plaatsen op een halve pagina of hele pagina. Deze vorm van sponsoring is een eenmalige vergoeding.

Bannersponsor op de website
Op de homepage van de site www.kvswift.nl is er ruimte om het logo van een bedrijf in een logo-slider te zetten. Samen met andere sponsors draaien de logo’s door het beeld.
Dit is een overeenkomst voor meerdere jaren.

Toernooisponsor
Het jaarlijkse toernooi dat op Hemelvaartsdag plaats vindt kan worden gesponsord evenals andere toernooien zoals bijvoorbeeld het schoolkorfbaltoernooi. Deze vorm van sponsoring is een meerjarige overeenkomst.

Heeft u andere ideeën met betrekking tot sponsoren in welke vorm dan ook dan willen wij hierover graag met u van gedachten wisselen.

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot één van de commissieleden of via sponsorcommissie@kvswift.nl