Zaterdag had Swift A1 een uitwedstrijd. Gelukkig hoefden was het niet ver te rijden, maar alleen een retourtje Goes (Omnium). Swift kwam goed uit de startblokken en kwam op een 0-3 voor te staan. De kansen waren er in die beginperiode wel voor Tjoba, maar die maakten ze niet af. Daarna ging de stand gelijk op. Beide teams gaven namelijk allebei veel druk en maakten hierin een paar fouten.

De ruststand was 5-8. En we hadden het ook echt even nodig om bij te tanken, want het was een fysieke wedstrijd. In de 2e helft werden er nog een paar overtredingen gemaakt en er werden dus ook redelijk veel vrije ballen en strafworpen gegeven en gescoord. Tjoba kroop steeds een stukje dichterbij. We wisselden nog twee dames van vak, maar het mocht niet meer baten. Tjoba wisselde namelijk ook en tegen die nieuwe energie konden we niet op. De laatste paar minuten trok Tjoba het over de streep.

Eindstand was 15-13, maar we mogen trots zijn op de wedstrijd die we hebben neergezet.