Swift E1 en E2 kwamen afgelopen zaterdag weer in actie. Na een eerste speelronde met heel veel neerslag en een tweede speelronde met twee gelijke spelen, gingen beide teams op zoek naar meer goals. Onderstaand een kort verslag.

E1

De toppers van E1; Julia, Lise, Femke, Liz en Arendo, hebben een goede wedstrijd gespeeld tegen Fortis E1. Ze wonnen met 6-0! We creëerden veel kansen, maar waren niet altijd scherp in de afronding. Wel maakten we hele mooie doelpunten, speelden goed over en iedereen heeft geschoten. We hebben zelfs een paar doorloopballen gecreëerd. De coaches zijn super trots op de spelers!

E2

Swift E2 speelde een uitwedstrijd bij KVK E1. Gijs, Thijs, Roel, Babette en Florien speelden zaterdag in E2 en brachten via goede passing en snelle counters de bal naar de goede korf. We kwamen tot verschillende schoten en probeerden ook al doorloopballen. Dat laatste, daar was de tegenstander nog niet op berekend. Hoewel nog wat onwennig scoorden we wel uit een doorloopbal, een schot en vlak voor rust nog een doorloopbal, waardoor we met 1-3 de rust in gingen. De tweede helft bleven we goede kansen creeeren. Alle vijf de spelers kwamen tot kansen en de wedstrijd eindigde in 1-4. De eerste winst van het seizoen!

De trotse coaches: Shana, Sven, Samuel, Anouk, Meike en Steven