Oef, wat was dit weer een spannende wedstrijd! Dit weekend kwam TOP  F3 bij ons op bezoek. De uitwedstrijd – ook onze eerste competitiewedstrijd dit seizoen – verloren we met 11-2.

Oeps.

Maarrr… van goed opletten tijdens de trainingen, extra rondjes hardlopen, vroeg naar bed en veel boterhammen met pindakaas eten word je beter! En dat hebben we TOP laten zien!

Het werd een wedstrijd waarin wij veel vaker de bal hadden en ook veel meer kansen hadden dan TOP. Maar, soms schoten we ook wel hele moeilijke ballen. Van heel ver of probeerden we over de armen van onze tegenstander heen te schieten. Die hadden we misschien beter naar iemand anders kunnen gooien. Alhoewel, Sivan bewees dat onze F2-ers stiekem van veel verder kunnen scoren dan wij coaches en supporters denken…

Helaas wist TOP met minder balbezit wel sneller te scoren en werd het een 5-7 eindstand. Zij vierden hun kampioenschap, en wij vierden de verjaardag van onze trainster Romy. (HIEP HIEP HOERAAA)  Rik kwam met het idee van een erehaag, waardoor we met veel lol de wedstrijd afsloten.

Komende zaterdag de laatste veldwedstrijd alweer. We spelen dan uit tegen Tjoba.

Groetjes van F2!

Categorieën: Wedstrijdverslagen