Swift A1 heeft een goede voorbereiding op de veldcompetitie doorgemaakt. Veel oefenwedstrijden gespeeld, veel gewonnen, veel gepraat en afspraken gemaakt. Tevens is Riny Kasse toegetreden tot de selectie als teambegeleider. Een welkome aanvulling om de spelers zo goed mogelijk bij te staan in hun ontwikkeling. Onze 1e tegenstander in de competitie in de 1e klasse is Juliana uit Oud Gastel. Na een gezellig Italiaans etentje op de vrijdagavond en na het uitreiken van onze sponsorkleding op zaterdagmiddag betreden we vol zelfvertrouwen het veld. Wel zonder de geblesseerde spelers Gijs (langdurig na knie-operatie) en Romy die bij het inlopen weer teveel last heeft van haar knie. We kijken al gauw tegen een achterstand aan en dat hebben we de gehele wedstrijd niet meer goed kunnen maken. Ook al was het telkens maar 1 of 2 punten, na rust deelt Juliana de genadeklap uit en neemt een voorsprong van 6 punten. Uiteindelijk verliezen we met 13-18. Echt jammer en onnodig. Juliana is beter, maar A1 is nooit in the flow gekomen die we tegen TOGO wel hadden. Na afloop is er de teleurstelling en baalt iedereen van het vertoonde spel. We zitten in een groeiproces en de komende week gaan we verder met het ontwikkelen daarvan. Komende zaterdag wacht ons KCR uit Ridderkerk. Lastig om in te schatten, maar ook deze wedstrijd zullen we strijden voor de punten.

Hierbij willen we onze sponsors bedanken voor de mooie nieuwe outfit: trainingspakken, shirts, rokjes/broekjes Cappello Giallo IJssalon

Autorijschool Tinus

Chaletverhuur de Willigen