We rijden in een goed uur naar het recreatiecentrum “De Staver” in Sommelsdijk. Een dorp naast Middelharnis op Goeree-Overflakkee waar “k.v. Good Luck” vandaan komt.
Merel, die ’s ochtends al een wedstrijd met Swift D2 heeft gespeeld, valt in voor Esmee. Fijn dat ze dit wil doen! We beginnen de wedstrijd om kwart over vijf met Mylène, Harm, Isabella en Christophe in de aanval. We hebben heel wat kansen maar maken het niet af. In de verdediging met Aram, Anne-Sophie, Nina en Tijn doen we ons best om voor te verdedigen. Als we wisselen van vak staat het 3 – 0. Anne-Sophie maakt 6 – 1 en in de laatste minuut van de eerste helft 6 – 2! Mooi! In de rust  wordt er harde, opzwepende muziek gedraaid terwijl wij de eerste helft evalueren. We doen het hartstikke goed. Nu nog onze kansen netjes afmaken. En dat doet Mylène, ze gooit haar onderhandse doorloopbal er keurig in. Merel draait lekker mee in het aanvalsvak. Vangt goed af en zo doende kan ook Christophe een mooi doelpunt maken. Mylène krijgt een strafworp mee en ook deze maakt ze onderhands! Het staat 7 – 5 als we wisselen van vak. Good Luck maakt een paar mooie, rake afstandsschoten en krijgt een strafworp mee – die de scheidsrechter overnieuw laat maken als de speler over de stip stapt … !!??? dit is overigens nog maar één voorbeeld van zijn wat dubieuze beslissingen. We knokken tot de laatste minuut. Anne-Sophie maakt weer een mooie doorloopbal, een hattrick voor haar! Tijn scoort het zevende doelpunt van deze wedstrijd. Als de scheidsrechter affluit staat het 10 – 7. Ondanks de eindstand een goed gespeelde wedstrijd!
We rijden direct terug naar Middelburg waar we op mogen lopen bij Swift 1 tegen Albatros 1. Rona en Emmely van B1 staan ons al op te wachten en leggen ons uit wat de bedoeling is. Natuurlijk mag Merel ook mee oplopen! Terwijl we wachten beginnen we alvast met de verkoop van de loodjes. En dan rennen we aan de hand van Anne, Aisja, Eefje, Sanne, Davin, Gijs, Joren en Stephan naar het midden van het veld en geeft Tijn de wedstrijdbal aan de scheidsrechter. In de rust laat D1 zien hoe goed ze kunnen scoren! Zullen we dat de volgende keer ook in de wedstrijd laten zien?