De enthousiaste Swiftiaantjes van F2 hebben gisteren hun allereerste competitiewedstrijd gespeeld. Na 3x getraind te hebben in de zaal brak De dag eindelijk aan. We mochten gelijk beginnen met een uit-wedstrijd tegen Top F6.

Vol energie en vooral spanning begonnen de jonge Swiftiaantjes aan hun eerste wedstrijd. In het begin was het vooral nog spannend, nieuw en was het nog wat moeilijk hoe we de bal bij onze korf moesten krijgen. Maar naar mate de wedstrijd verliep gingen de spelertjes van F2 steeds meer de bal naar elkaar overgooien, de bal v d tegenstanders onderscheppen en uiteindelijk ook nog schieten op de korf. Helaas werd de wedstrijd wel verloren maar de trainers en ouders waren supertrots op F2 dat ze allemaal hun eerste wedstrijd hebben kunnen spelen!

S ‘avonds stond er nog een spannend onderdeel op het programma: samen de F1 oplopen bij Swift 1. De spelertjes van F2 hadden er veel zin in, samen hun wedstrijd outfit aandoen, spelen, dansen.. en toen was het zover. De muziek ging uit, microfoon aan en hand in hand met elk een Speler van Swift 1 mochten ze oplopen en een rondje lopen langs de tribune onder luid gejuich en geklap van alle toeschouwers. In de rust mochten F1 en F2 nog hun schotkunsten laten zien op de korf en daarna was het tijd om terug naar huis te gaan en na een lange dag in bed te kruipen!

Volgende week speelt F2 haar eerste thuiswedstrijd tegen Ondo F3 om 09:00u. Komen jullie allemaal supporteren?!

Trotse coach van F2