Zaterdag speelt Swift D2 thuis tegen Zierikzee D1. Na de super leuke en leerzame training van Rob afgelopen dinsdag, ziet de ploeg de wedstrijd helemaal zitten.
Rob neemt het coachen voor zijn rekening want ik ben met een personeelsfeestje in Bobbejaanland. Mylène is er – natuurlijk – ook bij. Terwijl wij van achtbaan naar achtbaan gaan, houdt Sigrid ons op de hoogte middels de groepsapp.
Fijn dat Lena en Hellen in willen vallen voor Mylène en Loïs. Het eerste doelpunt is van Christophe, dan wordt het snel 1-1. Het mooiste moment is van Anne-Sophie die vlak voor de rust 2-1 maakt uit een strafworp. Na de rust komen ze weer gelijk. Dan wordt de ploeg echt fanatiek en kan Isabella het 3e doelpunt maken. Tijn en Anne-S volgen. Iedereen is superblij. Swift was actief, maar de ploegen waren best weer aan elkaar gewaagd.
Bedankt Rob voor het coachen! Sigrid voor het verslag! En D2 natuurlijk voor weer zo’n schitterende wedstrijd!