Beste leden en ouders,

Onze vereniging draait op de inzet en betrokkenheid van vrijwilligers. Momenteel zijn we op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde mensen voor de volgende taken:

1. Lid Technische Commissie
Heb jij een passie voor korfbal en wil je bijdragen aan de ontwikkeling van onze spelers en teams? Als lid van de Technische Commissie help je bij het opstellen van het trainings- en wedstrijdbeleid en werk je samen met trainers en coaches om onze spelers naar een hoger niveau te tillen.

2. Trainer/Coach B3
Ben jij diegene die het leuk vindt om een team te begeleiden en te coachen? Voor ons B3-team zoeken wij een gedreven en enthousiaste trainer/coach.

3. Algemeen Bestuurslid
Wil je meedenken over het beleid en de toekomst van korfbalvereniging Swift? Als Algemeen Bestuurslid speel je een belangrijke rol in het bepalen van de koers van onze vereniging en zorg je samen met de andere bestuursleden voor een soepel verloop van alle activiteiten.

4. Voorzitter Beheerscommissie (beheer clubhuis/accommodatie)
Heb jij organisatietalent en affiniteit met beheer? Als voorzitter van de Beheerscommissie ben je verantwoordelijk voor het beheer van ons clubhuis en de accommodatie. Je zorgt er samen met het team van de Beheerscommissie voor dat alles in en om het clubhuis op rolletjes loopt.

5. Lid Sponsorcommissie
Ben je creatief om leuke acties te bedenken voor extra inkomsten? Als lid van de Sponsorcommissie help je mee om sponsors te vinden en te binden aan Swift. Heb je contacten bij bedrijven of ideeën voor sponsoracties? Dan is deze rol echt iets voor jou.

Lijkt een van deze functies jou interessant of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Robbert-Jan Adriaansen (voorzitter@kvswift.nl) of spreek een van de leden van het bestuur, TC of beheerscommissie aan.

Met sportieve groet,

Het bestuur van Korfbalvereniging Swift