Swift heeft een opvolger gevonden voor het bijhouden van de clubboekhouding. Deze taak heeft René Jakobsen bijna tien jaar lang uitgevoerd.

Merijn van Broekhoven stelt zichzelf voor:
Ik ben Merijn van Broekhoven, woonachtig met mijn vriendin Debora onze twee kinderen Thijs (11 jaar en Lien (8 jaar) in het mooie Middelburg. Ik ben werkzaam bij AAproTec in Goes in de functie van HR manager en ben ik lid van het managementteam.

In mijn vrije tijd doe ik schaken bij de schaakvereniging in Souburg, wandel ik erg graag en combineer ik dat met (landschap)fotografie. Zeg nou zelf, wat is er mooier dan Zeeland vast te leggen op foto’s?! Ik heb zelf een Facebookpagina opgezet, “Landschapsfotografie in Zeeland”, neem dan gerust eens een kijkje 😊!

Verder vind ik vrijwilligerswerk enorm belangrijk omdat zodoende verenigingen en organisaties daardoor kunnen blijven bestaan. Naast aanstaande mooie taken bij Swift ben ik bestuurslid van de schaakvereniging van Souburg, ben ik penningmeester van de Zeeuwse Schaakbond (overkoepelende verenging van alle Zeeuwse verengingen) en ben ik lid van de financiële commissie van Stichting Vitality in Kapelle. Vernoemd naar de operatie in oktober 1944 om Zuid-Beveland te bevrijden.

Wij zijn familie van Amber en Lucas Elst en zo ben ik in aanraking gekomen met Swift. Het was voor ons een gemakkelijke keuze om onze dochter Lien, die graag wilde gaan korfballen, vorig jaar aan te melden als lid bij Swift. Ze heeft het er enorm naar haar zin in de E-jeugd en geniet van de persoonlijke en vriendschappelijke sfeer bij Swift ! Onze zoon Thijs speelt zelf voetbal bij Nieuwland.

Mochten jullie vragen hebben over een declaratie of iets wat te maken heeft met de clubboekhouding, laat mij gerust weten door te mailen naar administratie@kvswift.nl of te bellen/appen naar 06-21152605

Sportieve groet van Merijn van Broekhoven

Categorieën: Bestuur