Zonder scheidsrechter geen korfbal ! Ook dit seizoen zijn we weer afhankelijk van onze bondscheidsrechters om uit te kunnen komen in het wedstrijdkorfbal en van onze senioren om jeugdwedstrijden te leiden. Dankzij hen kunnen we wekelijks wedstrijden spelen om ons te blijven ontwikkelen en plezier te maken. Scheidsrechters, alvast bedankt voor jullie inzet !

Enkelen zijn al ingeroosterd voor het oefenprogramma als scheidsrechters. 15 augustus zal het competitieprogramma van de veldcompetitie door de bond gepubliceerd worden. Dan zullen we het bijhorend arbitrage rooster gaan opstellen en vervolgens publiceren op de website en in het magazine.

Met de opstelling van dit rooster zullen we rekening houden met je eigen wedstrijd. We roosteren spelers met een grote vrijwilligerstaak niet in, spelers met een kleine vrijwilligerstaak af en toe, en spelers zonder vrijwilligerstaak regelmatig.

De speel weekenden zijn 9-16-23-30 september en 7-14-21 oktober. Mocht je een van deze weekenden niet kunnen fluiten, geef dit dan voor 15 augustus door aan Jessica of Davin (of mail naar tc@kvswift.nl).