Het was de laatste weken van de veldcompetitie nog spannend of we ongehavend aan het volgende seizoen zouden beginnen, dat wil zeggen zonder puntaftrek voor Swift 2, 3 en 4……

Maar het is weer gelukt, bond scheidsrechters en beoordelaars bedankt ! Zonder jullie zou onze vereniging niet op wedstrijd korfbal niveau kunnen spelen !

Dit zijn onze helden van het afgelopen seizoen:

• Martijn de Bel
  • Sam Bruisten
  • Martijn van Langevelde
  • Jan-Peter Pouwer
  • Dennis Plantinga
  • Rob Sanderse
  • Sjoerd Sanderse
  • Hans Soeting
  • Thijs Soeting

Vind je fluiten eigenlijk best heel leuk of ken je iemand die met passie over fluiten praat? Zeur jij altijd op de scheidsrechter en denk jij dat je het beter kunt? Wil je nog geen punt zetten achter je korfbal carrière, maar lukt spelen je niet meer?

Wekelijks fluiten is een optie, maar “op inschrijf” kan ook waardoor je zelf kunt kiezen met welke frequentie en welke wedstrijden je fluit, zodat je het bijv. kunt combineren met zelf spelen.

Heb je vragen, heb je interesse of wil je je aanmelden als bond scheidsrechter ? Neem dan contact op met een TC lid of stuur een berichtje naar tc@kvswift.nl.