Zaterdag 17 juni heeft Swift 1, als nummer 3 in de poule, met een promotie naar de Hoofdklasse het veldseizoen afgesloten.
Er zat bijna nog een extra wedstrijd voor promotie naar de Ereklasse in, maar door het nipte verlies zaterdag van 18-19 tegen kampioen Valto ging dat niet door.
Zaterdag jl was ook de laatste wedstrijd van coach/trainer Dennis Plantinga bij Swift 1. Dennis stopt na 12 achtereenvolgende seizoenen als hoofdtrainer. Hij gaat een nieuwe uitdaging aan bij Vriendenschaar (H).

Onze dank aan Dennis voor zijn inzet, innovatiekracht, gedrevenheid en deskundigheid tijdens al deze jaren is dan ook groot.
De Swiftselectie heeft zich mede door zijn inbreng zo ver kunnen doorontwikkelen (volgend seizoen in zowel de zaal als op het veld in de Hoofdklasse).

Categorieën: Bestuur