Ouders, let op of jullie naam in het barrooster (elders op deze site) voor komt. Graag deze (éénmalige) dienst (max 3 uur) noteren in je agenda.

Want we gaan weer buiten op het kunstgras korfballen ! En dan is het leuk wanneer het clubhuis open is voor een bak koffie, een bolus en een drankje. Belangrijk voor de clubkas en nog belangrijker voor het verenigingsleven binnen Swift.

Samen met vrijwilligers zorgen we dat ieder Swift-lid het naar de zin heeft. Juist met het veldkorfbal willen we bereiken dat het voor leden en ouders leuk is om een ochtend of middag bij Swift rond te lopen, korfbal te kijken, een drankje te doen of zo maar wat te praten met bekenden.

Om te zorgen dat er altijd iemand aanwezig is, die achter de bar helpt, heeft de Beheerscommissie een schema gemaakt voor alle zaterdagen tot half juni 2023.

In het schema staan ouders van (jeugd)ploegen. We hebben nu de namen al ingevuld (net als in het vervoersschema). Mocht je niet kunnen, probeer dan zelf een andere ouder uit de genoemde ploeg te vragen.

De coördinatie is dit jaar in handen van Mark Schoolmeester met assistentie van Edwin Baars.
Fijn dat zij dit willen regelen.

Het is nog fijner wanneer iedereen zijn/haar dienst invult. In het kader van ons vrijwilligersbeleid verwachten we dat de ouders iets voor de club doen.
Want “Samen zijn we Swift” en samen zorgen we ervoor dat de club draait en ieder lid en ouder deel uitmaakt van het verenigingsleven van Swift.

Veel succes !!

Categorieën: Bestuur