De Grote Clubactie zit erop. Een fantastische opbrengst voor Swift: 2.771,64 euro is uiteindelijk verdiend (bedragen veranderen nog wat vanwege storneringen ed)!

Alle kinderen die meer dan 25 loten verkopen krijgen een medaille van de Grote Club Actie. Dit omdat de actie 50 jaar bestaat.Zodra we ze binnen hebben, worden ze uitgereikt via de trainers.

Meest verkopende team is Swift D3. Zij krijgen een teamprijs: zij gaan met z’n allen (en met de trainers) gezellig hyperbowlen!

Beste verkoper is geworden Autumn King uit D2. Zij krijgt een korfbalprijs.
Eervolle vermeldingen hier voor Jaymen Moes (2e), Babette Rijken (3e), Lise van den Berg (4e), Esmee de Pagter (5e), Veerle Meerburg (6e), Thijs Dik en Maxime Rijken (7e/8e), Eva Joziasse (9e) en Julia de Visser (10e)

De verloting onder alle kinderen die meer dan 5 loten verkopen is gewonnen door Veerle Meerburg. Zij wint een korfbalprijs.

Deze week wordt contact gelegd met de prijswinnaars.

Iedereen veel dank,

Sjoerd Sanderse