Vertrouwenspersoon

Afgelopen bestuursvergadering is de vertrouwenspersoon, Anneke Duvekot, kort aangesloten. Wij vinden het als vereniging belangrijk om binnen onze vereniging nog een keer kenbaar te maken dat Swift een vertrouwenspersoon heeft. Je kunt bij onze vertrouwenspersoon terecht wanneer je problemen hebt binnen de club waar je zelf niet uitkomt. Meer informatie over de taak van Anneke als vertrouwenspersoon vind je op onze website: www.kvswift.nl. Mocht je behoefte hebben aan contact met de vertrouwenspersoon kun je contact opnemen via anneke@zeeuwslicht.eu.

Vrijwilligerswerk : Samen zijn we Swift

Afgelopen week hebben een groepje ouders en leden met elkaar over vrijwilligerswerk gesproken. We willen het vrijwilligerswerk beter organiseren, zodat leden en ouders goed zicht krijgen op de taken die er binnen Swift zijn.
Samen zijn we Swift ! Met hulp van iedereen, die betrokken is bij Swift, houden we de vereniging draaiende.
Een beter overzicht van de taken en van te voren duidelijk uitleggen hoe taken ingevuld kunnen worden, kan zorgen voor meer bereidheid om af en toe een taak te doen voor de vereniging. We gaan vanuit het gesprek snel een aantal suggesties oppakken. We komen hier in de nieuwsbrief en op de website bij jullie op terug.

Categorieën: Bestuur