Na de nieuwe Corona-maatregelen van zondag 28 november 2021 heeft de Korfbalbond het volgende besloten over de zaalcompetitie:

• Alle wedstrijden in het breedtekorfbal gaan door (als de tegenstander ook wilt spelen) indien ze voor 17 uur gespeeld kunnen worden. Niet gespeelde wedstrijden (bv na 17 uur) kunnen op een later moment worden ingehaald.
    Dit geldt voor alle F-E-D-C en A jeugdteams van Swift en voor Swift 5.
  • De zaalcompetitie voor het wedstrijdkorfbal stopt per direct. De geplande wedstrijden, die voor 17 uur gespeeld kunnen worden, mogen als oefenwedstrijden worden gespeeld (als beide teams dit willen). De resultaten tellen niet mee voor de competitie.
    Dit geldt voor Swift 1,2,3,4 en Swift B1
  • Zodra het trainen na 17 uur weer mogelijk wordt komt de KNKV met een nieuw (flexibel) wedstrijdprogramma voor de wedstrijdkorfbal-competitie.

Swift volgt de bovenstaande lijn van de KNKV. De TC heeft inmiddels de trainers/coaches van alle teams geinformeerd.

Voor meer informatie zie ook https://www.knkv.nl/voortgang-zaalcompetitie-2021-2022/

Categorieën: Bestuur