Afgelopen weekend werden alle loten ingevoerd op de website van de Grote Clubactie. De Swiftianen verkochten 1.108 loten en brachten zo € 2.659 euro in het laatje van de club! Onze doelstelling is ruim behaald: fantastisch!

Alle verkopers en kopers, typisten, verzamelaars en verspreiders: heel veel dank voor jullie bijdrage aan dit succes!

toch nog een boekje thuis?

Nog verkochte loten thuis? De koper maakt nu nog geen kans op prijzen.Je kunt deze tot dinsdag 20 uur inleveren bij de Hannie Schaftstraat 11 te Middelburg.

en de prijzen van de loterij?

Op 9 december wordt de trekkingsuitslag bekendgemaakt.

en de prijzen voor de verkopers?

Volgend weekend maken we hier bekend wie een prijs heeft gewonnen voor de meest verkopende en voor het team dat het meeste verkocht. Daarnaast lees je wie de verloting onder alle verkopende leden heeft gewonnen.

Sjoerd

Coördinator Grote clubactie(sjoerd.sanderse1@gmail.com)