De Rijksoverheid heeft vrijdagavond jl nieuwe maatregelen afgekondigd in de strijd tegen het coronavirus. Dat heeft tot gevolg dat er vanaf zondag 28 november 2021 niet meer na 17.00 uur gesport mag worden, uitgezonderd de landelijke topcompetities. Deze maatregelen duren tot en met 18 december 2021.

Zodra er meer duidelijk is over de situatie met betrekking tot de zaalkorfbalcompetitie vanaf zondagavond 17.00 uur zal de KNKV dit aan de verenigingen communiceren.

Voor de Swift-trainingen vanaf maandag a.s. betekent dit in ieder geval dat deze voor alle teams niet doorgaan.
Via de trainers en/of deze website houden we jullie op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Het is enorm jammer dat we nu tijdelijk moeten stoppen met korfballen. Laten we hopen dat we na de kerstvakantie de draad weer op kunnen pakken. Mochten er mogelijkheden komen om toch binnen de gestelde regels te kunnen sporten, dan zullen we samen met de TC en de trainers kijken hoe we dit verantwoord kunnen invullen.

We wensen iedereen gezondheid toe en hopen jullie snel weer te zien bij of rondom de trainingen en wedstrijden.

Het Swift bestuur

Categorieën: Bestuur