De grote clubactie draait! Swift wil tenminste € 2.000 ophalen voor de twee doelen: aankleding clubhuis en aanschaf materialen voor jeugd.

Online is er inmiddels voor € 1.300 verkocht en onze jeugdleden hebben ongetwijfeld nog veel loten verkocht in hun boekjes. Dat doel gaan we misschien wel halen!

De actie bij Swift loopt tot en met 31 oktober. Boekje vol? Inleveren of een nieuwe opvragen kan bij:

• Mabel       Seisweg 94
  • Sander      Howlin’ Wolfstraat 20
  • Joyce        Arie van Driellaan 71
  • Sjoerd       Hannie Schaftstraat 11

Winacties

• Swift meldt de leden > 20 loten hebben verkocht voor de oorkonde, voor de individuele prijzen en de teamprijzen (voor teams die meer dan 100 loten verkopen).

Binnen Swift delen we ook 3 prijzen uit:

• 1 lekkere traktatie voor het team dat de meeste loten verkoopt. De tussenstand van de online verkoop is (boekjes zijn dus nog niet geteld):
    1. E1
    2. D2
    3. D3
    4. E2
  • 1 prijs voor wie de meeste lootjes verkoopt.
  • We verloten een prijs onder iedereen die er meer dan 5 heeft verkocht.
Categorieën: Bestuur