Heb jij je buren, ooms en tantes, ouders al verteld dat de Grote Club Actie eraan komt?

dit weet je wellicht al:

1) Zaterdag gaat de Grote Club Actie van Start. Loten van €3,-, waarvan € 2,40 direct in de clubkas komt. Voor Swift de mogelijkheid het clubhuis opnieuw in te richten en om materialen voor de jeugd aan te schaffen.

2) Jeugdspelers (van Kangoeroe tot A-junior) ontvangen deze week een lotenboekje. De loten zijn op twee manieren te verkopen: een lootje uit het boekje of via de meegeleverde QR-code. Scannen, digitaal invullen en klaar. Betalen van beide loten gebeurt of via een machtiging of direct via de betaalapp. Heel handig en geen gedoe met contant geld!

3) De Grote Clubactie is bedoeld voor alle leden: senioren (ook onze yongsters van Swift 3) en overige leden kunnen de loten digitaal verkopen. Zij ontvangen via de mail en / of groepsappen de directe link om loten te kunnen (ver)kopen.

4) Om de verkopers aan te moedigen, verdelen we drie prijzen: 1 voor degene die het meest verkoopt en 1 wordt verloot onder iedereen die 5 of meer loten weet te verkopen. Voor het team dat de meeste loten heeft verkocht, is er een lekkere traktatie na een wedstrijd.

nieuwe informatie: de persoonlijke verkooppagina

Voor elke jeugdspeler is een persoonlijke verkooppagina aangemaakt. Je kunt hier zelf zien hoeveel loten je verkocht hebt en hoe jouw team ervoor staat. Ook kun je vanaf deze pagina een link sturen aan familieleden (handig als zij bijvoorbeeld ver weg wonen) met de vraag of ze jouw korfbalclub willen ondersteunen.

Vanuit AVG-oogpunt is slechts minimale informatie gedeeld. Op de website vind je jouw voornaam en eerste letter achternaam. Als je ouders geen persoonlijke verkooppagina willen, dan kan dat worden doorgegeven via dit mailadres. (Hier vind je meer informatie over de omgang met privacy door de Grote Clubactie en Swift.)

meer lezen/bekijken voordat je gaat verkopen?

Op deze website vind je meer informatie over de actie

Vragen / opmerkingen / meer boekjes?Via dit mailadres kunt u contact opnemen met de coördinator binnen van de grote Club Actie.

Veel succes en plezier gewenst met de Grote Club Actie,

Sjoerd Sanderse