Vanaf zaterdag 25 september heeft de overheid de corona-regels aangepast.  Zorg dat je goed op de hoogte bent als je zaterdag komt!
Kort samengevat komt het hierop neer: Sportkantines worden in principe als horeca gezien. Een corona- toegangsbewijs is nodig dus.

Gelukkig is er een uitzondering gemaakt: afhalen van drankjes en toiletbezoek zijn mogelijk zonder restricties.
Ga daarna dus meteen weer naar buiten.

• Wil je echt je drankje of broodje in het clubhuis nuttigen, dan kan dat in het afgescheiden zitgedeelte (de hoek met de banken bij de TV , zie ook de foto). Als je daar zit en je bent ouder dan 13 jaar, dan heb je een coronatoegangsbewijs nodig. Zorg dat je dat dus bij de hand hebt.  Je kunt worden gecontroleerd.
    Makkelijker en gezelliger: ga lekker weer naar buiten en neem plaats op het terras of langs de lijn.
  • Voor het gebruik van het terras buiten is een coronatoegangsbewijs niet verplicht;
  • Voor het bestellen en afhalen van eten en drinken in het clubhuis is een coronatoegangsbewijs niet verplicht;
  • Voor het gebruik van de toiletten en kleedkamers is geen coronatoegangsbewijs nodig.

Iedereen is en blijft dus van harte welkom in en rond ons clubhuis. Zorg dat je de regels vooraf kent (ja, ook nog steeds die over thuisblijven bij klachten) en houd een beetje rekening met elkaar en de vrijwilligers.

Op naar een mooie en drukke zaterdag!

Het Swift-bestuur

Categorieën: Bestuur