Beste Swiftianen,

Het kortbalseizoen 2020-2021 gaat de boeken in als beperkt. Dankzij de inzet van velen is er reden om ook met goed gevoel terug te kijken op afgelopen seizoen. Onze jeugdleden hebben goed kunnen trainen en zelfs wedstrijden kunnen spelen. De laatste weken konden ook de oudere leden trainen. Daarnaast is een goede zaak dat ons clubhuis nu voorzien is een nieuwe pui, waardoor we er weer mee vooruit kunnen. Ook een compliment waard is dat de selectieteams A1-2-1 het afgelopen jaar flink (aangepast) hebben doorgetraind, hoewel de prikkel van de wedstrijd hiervoor ontbrak. Met de 2 slotdagen, een strandtraining, een pubquiz en de activiteiten tijdens hemelvaartsdag kende het seizoen ook nog een aantal gezellige activiteiten.

Het bestuur is ouders en sponsoren dankbaar voor hun getoonde loyaliteit in de afgelopen maanden.
Een flink aantal mensen blijft de komende weken actief voor Swift tijdens het vakkenvullen in Oostkapelle. Super!

We kijken uit naar seizoen 21-22. Laten we hopen op betere omstandigheden waardoor we ook weer een competitie kunnen gaan spelen.
Zoals gezegd, eerst tijd voor vakantie en tot ziens in augustus.

Het bestuur van Swift wenst jullie een fijne zomerperiode toe!

Bestuur Swift

Categorieën: Bestuur