In alle klassen zal dit voorjaar geen veldcompetitie kunnen plaatsvinden. Dat is de conclusie na de persconferentie van het kabinet op dinsdagavond 20 april en het eerder gepresenteerde openingsplan.

Op basis van het openingsplan van de overheid is het niet mogelijk om conform de routekaart van het KNKV nog competitiewedstrijden aan te bieden. Daarom heeft het bondsbestuur besloten dat er geen tweede helft van de veldcompetitie zal plaatsvinden. Mocht de rijksoverheid beslissen dat er toch eerder dan 7 juli wedstrijden tegen andere verenigingen gespeeld mogen worden, dan zal het KNKV bekijken wat de mogelijkheden zijn om in welke vorm dan ook wedstrijden aan te bieden.

In het nieuwe veldseizoen 2021 -2022 komen alle teams in dezelfde veldklasse uit als in dit seizoen.

Het Swift-bestuur vindt het natuurlijk erg jammer voor de leden (en supporters) dat er nu geen competitie meer mogelijk is. Gelukkig wordt er wel elke week getraind door alle teams. Laten we duimen dat we na de zomer, in september 2021, wel wedstrijden mogen gaan spelen. We houden jullie op de hoogte !

Het Swift-bestuur.

Categorieën: Bestuur