Over stichting Hendrick Avercamp:
De Stichting Hendrick Avercamp is ontstaan uit de Middelburgse IJsclub en opgericht in 1968. Het doel van de stichting was destijds de exploitatie van het terrein en de accommodatie aan de Breeweg te Middelburg. In 2008 is de grond verkocht en sindsdien beschikt de stichting over een vermogen dat wordt aangewend om sportevenementen en individuele talentvolle sporters in financieel opzicht te ondersteunen. Primair in Middelburg en omgeving. Er is een historische connectie met de schaatssport, maar een aantal jaren geleden is de doelstelling verruimd.
Via www.hendrick-avercamp.nl kunt u meer informatie vinden over deze stichting.

Wat Swift gaat doen met deze bijdrage:
Wij zorgen ervoor dat de €1.500,- die door de stichting aan onze club geschonken is gebruikt gaat worden voor de aanschaf van verschillende nieuwe materialen.

Wij willen de Stichting Hendrick Avercamp natuurlijk enorm bedanken voor dit mooie bedrag!

Categorieën: Bestuur