We zijn nu 3 weken aan het korfballen en vanuit het bestuur zijn de corona-maatregelen rondom het clubhuis en het veld besproken.
We zijn blij dat de leden weer kunnen sporten en dat we de ouders weer op ons veld zien. Het verenigingsleven is weer aan de gang.
Gelukkig zijn er nog geen besmettingen, voorzover bij ons bekend.

Clubhuis
Steeds meer bezoekers aan het clubhuis registeren zich. De QR code wordt nog niet zoveel gebruikt (terwijl dat wel heel gemakkelijk is: scan met camera van telefoon de code en vul je naam en telefoonnummer in !!).
Je aanvoerder van je team mag zich ook tegelijk voor het gehele team registreren. Zet wel je teamnaam erbij. Dat vragen we nu ook aan de bezoekende senioren/juniorenteams.

We zien wel dat mensen niet zo graag het clubhuis in komen, dus de Beheerscommissie bekijkt of verkoop buiten kan helpen.

Kleedaccommodatie
In de kleedkamers verloopt eea goed. Men kan met 8 personen naar binnen en met 3 tegelijk douchen. Wel wijzen we jullie op het desinfecteren van de handen bij aankomst. Dat gebeurt niet meer zo vaak….

Langs het veld
Het enige wat ons opvalt is dat de mensen langs het veld niet altijd op 1,5 meter afstand staan van elkaar. Door de spanning van de wedstrijd kruipt men automatisch naar elkaar toe… Daarom vragen we aan iedereen hier extra op te letten.
We gaan voor de bewustwording strepen aanbrengen op de tegels en hangen bordjes op met het symbool van 1,5 meter.

Het bestuur

Categorieën: Bestuur