Swift is sinds 1934 een begrip in Middelburg. Een korfbalvereniging die prestatief en recreatief sporten combineert met bindende activiteiten buiten de sportvelden! Wekelijks begeleiden trainers hun spelers en zijn vele commissies in touw om de vereniging draaiend te houden.

Er ligt een goed beleidsplan om de positie van de club te versterken.

Om de toekomst van de club te waarborgen, is een slagvaardig en daadkrachtig bestuur nodig. Ons bestuurslid Alex heeft een mooie nieuwe functie aangenomen. Daar hoort veel avondwerk bij,  waardoor hij zijn bestuurswerk voor Swift zal gaan afbouwen.
Gelukkig is sinds kort Jesper aangesloten om het financiĆ«le deel te monitoren en de processen te verbeteren.

De bezetting van het bestuur was al smal. Het betekent dat er dringend versterking nodig is.

Wie zoeken we?
Als jij je betrokken voelt bij Swift en wil meedenken en meepraten over het doorontwikkelen van de club, dan ben je van harte welkom om met ons te verkennen of een bestuursfunctie iets voor je kan zijn. Denk niet te snel dat je dit niet kan, als je gewend bent om zaken van meerdere kanten te overdenken en je bent van de stijl ‘eerst denken, dan doen’, dan kun jij misschien een goede bijdrage leveren aan de club!

tijdsinvestering
Begrijpelijk een belangrijke, maar ook lastige vraag.
Het bestuur komt 1 x per 6-7 weken bij elkaar. Dan vergaderen we van 20:00-21:30 / 22:00 uur. In de tussenliggende periode werkt ieder dingen uit, overlegt, schrijft en mailt. De tijdsinvestering is ook wel afhankelijk van je mogelijkheden, 2 uur per week lijkt minimaal nodig om echt een bijdrage te kunnen leveren.

Misschien ken ik iemand die….
We vragen alle leden na te denken of zij iets willen of kunnen betekenen en na te denken of er in jouw omgeving mensen zjin die je misschien geschikt acht. Vragen, tips? Mail naar secretariaat@kvswift.nl (Ilse), ssanderse@zeelandnet.nl (Sjoerd)  of  rijpert@zeelandnet.nl (Alex).

Categorieƫn: Bestuur