Hoewel de competitie pas volgende week begint, is onze club al helemaal op gang. De oefendag van afgelopen zaterdag was zo’n moment waarop velen zich inzetten voor onze club. Een goed idee om zoveel mogelijk teams op deze zaterdag op  onze velden te laten oefenen! Spelers, trainers, scheidsrechters,  activiteitencommissieleden, barmedewerkers kwamen zaterdag, onder prachtige omstandigheden, in actie. Naast de wedstrijden was voor de jeugdleden een programma met entertainment opgezet, terwijl de ouders bijpraatten rondom het veld en op het terras. Wat een mooie dag werd het, ondanks dat de wedstrijd van het eerste vanwege personele problemen van het eerste team werd uitgesteld naar komende dinsdag.

In de weken hiervoor zijn de teams gestart met hun trainingen zodat zij op tijd klaar zijn om met de competitie te starten.

Ook naast de velden draait de club weer. Zo heeft de ‘kledingcommissie’ de teams weer in de juiste shirts geholpen en werden er sponsorcontracten gesloten. Uiteraard heeft de TC voorbereidingen getroffen om de teams te kunnen laten starten.

Rondom komende jaarvergadering presenteren we het concept-visiedocument waar veel leden aan hebben meegewerkt. We hopen dat jullie onze club zich erin (willen) herkennen zodat we samen kunnen werken aan een gezonde toekomst van Swift.

Het bestuur wenst iedereen een plezierig, goed en sportief korfbalseizoen toe!

Bestuur KV Swift

Categorieën: Bestuur