Op 1 september 2019 is op 91-jarige leeftijd Adrie Geelhoed overleden, lid van verdienste van onze vereniging.

Van de jaren 70 tot halverwege de jaren 80 van de vorige eeuw was de heer Geelhoed jeugdtrainer van wat toen nog de aspiranten heette.
Hij behaalde met zijn aspirantenteams vele kampioenschappen.
Onder zijn leiding plaatsten deze talentvolle teams zich ook meerdere keren voor deelname aan Nederlandse kampioenschappen, waarbij zeer goede resultaten werden behaald.
In deze jaren werd de basis gelegd voor de successen van Swift 1 in de tweede helft van de jaren 80.

De heer Geelhoed speelde een belangrijke rol bij de bouw van ons clubhuis. Werkzaam in de bouw, wendde hij zijn kennis en kunde aan om een mooi en functioneel clubhuis voor Swift tot stand te brengen.
Van het ontwerp tot het kiezen van bouwmaterialen en van het coƶrdineren van de bouwwerkzaamheden tot zelf vele avonden op de bouwplaats de handen uit de mouwen te steken: Adrie deed dit en nog veel meer, zodat Swift een clubhuis kreeg, waarop we nog steeds trots kunnen zijn.
Vanwege deze grote inzet voor Swift werd hij in 1984 benoemd tot lid van verdienste van Swift.

In dankbare herinnering.

Het bestuur