Een tijdje geleden schreven we over het ondersteuningstraject van de Rabobank bij het opstellen van het beleidsplan van Swift. Belangrijk onderdeel daarvan is een inspiratieavond onder begeleiding van Brug8. Tijdens die avond willen we met een zo breed mogelijke groep leden, ouders en geïnteresseerden op een leuke manier nadenken over de toekomst van Swift. Wat vinden we belangrijk, waar willen we ons op richten, wat voor vereniging willen we zijn? Met elkaar aan de slag om samen een beeld te vormen voor de toekomst! Dat gaan we natuurlijk niet met een handjevol bestuursleden verzinnen, daar hebben we jullie inbreng echt bij nodig.

Doe je mee? Zet dan alvast in je agenda: 31 januari vanaf 19.00 in het clubhuis. We sluiten de avond af rond 21.30uur. Geef je ook even door dat je komt via secretariaat@kvswift.nl Alvast bedankt!

Ook bij Swift heeft de jeugd de toekomst. Daarom wordt in het voorjaar speciaal voor de jeugdleden een eigen bijeenkomst georganiseerd. Als we weten op welke datum dat is, laten we dat natuurlijk gelijk weten.

Categorieën: Bestuur