Ook de afgelopen week en dit weekend kwamen onze beoordelaars en scheidsrechters weer in actie.

Vorig weekend (21 april) floot Thijs Soeting de wedstrijd Good Luck 1 – Blauw-Wit 1 en kwam Martijn de Bel in actie bij Fortis 1 – Excelsior 1. Jan-Peter Pouwer begeleidde de scheidsrechter in opleiding bij de wedstrijd van Swift A1. Afgelopen maandag (23 april) was Martijn van Langevelde de scheidsrechter bij ONDO 4 – Good Luck 2.

Dit weekend (28 april) floot Sjoerd Sanderse de wedstrijd tussen ONDO 2 en Tjoba 2, Martijn de Bel was actief bij Maassluis 2 – TOP (S) 4 en Martijn van Langevelde reisde naar Hellevoetsluis voor de wedstrijd ‘t Capproen 1 – ZKV 1. Jan-Peter was beoordelaar bij ONDO A1 – Oranje-Wit A2 en Piet Verhage bij ONDO 2 – Tjoba 3 .

Met deze wedstrijden staat de teller ihkv de rompregeling inmiddels op 44 . Een mooi resultaat, dat betekent dat we nog 5 wedstrijden moeten leiden danwel beoordelen om aan de malus (boete) te ontkomen.

Scheidsrechters en beoordelaars weer bedankt voor jullie inzet !