Inmiddels is het speelschema van 2e helft veld bekend en dus kan ook de indeling van de scheidsrechters in het breedtekorfbal weer gaan beginnen. Graag hou ik weer rekening met jullie beschikbaarheid en wensen.

Reacties ontvang ik graag uiterlijk woensdagavond 14 maart a.s. 20.00 uur  per mail via martijn@kvswift.nl of via Whatsapp

Speelzaterdagen zijn :  24 maart (oefenwedstrijden), 31 maart, 14 en 21 april , 12 en 26 mei en 02 juni. Zaterdag 7 april is de Korfballeague finale (geen wedstrijden) , 28 april is er alleen wedstrijdkorfbal. De overige zaterdagen zijn vrij.

Let op : door de aanvangstijden bij uitwedstrijden van Senioren en A1, met name bij uitwedstrijden, is op bepaalde zaterdagen het aantal mensen dat inzetbaar is beperkt. Hierdoor kan het zijn dat ook trainer/coaches ingedeeld worden

Martijn
coördinator Arbitrage