De afgelopen 2 weekenden zijn onze scheidsrechters en beoordelaar flink in actie geweest.

Vorig weekend , op zaterdag 13 janauri floot Martijn de Bel de wedstrijd in de 2e klasse Atlas 1 – Vitesse (Ba) 1, Thijs Soeting leidde in R2M Tjoba 3 – Vitessa (Ba) 2, terwijl Sjoed Sanderse in de 4e klasse Volharding/Emergo 1 – Voltreffers 1 floot. Martijn van Langevelde was de scheidsrechter bij het duel in R3 tussen ONDO 4 en Olympia (S) 2. Jan-Peter Pouwer begeleide scheidsrechter Niels Westmaas bij de wedstrijd TOGO 2 – KVK 2.

Ook dit weekend (20/21) januari kwamen onze mannen weer flink in actie. Dennis Plantinga en Douwe Oostinga reisden op zondag 21 januari af naar Koog aan de Zaan voor de wedstrijd in de reserve Hoofdklasse tussen KZ/Hiltex 2 en AW/DTV 3. Martijn de Bel floot zaterdag Maassluis 3 – Tempo 2, Thijs Soeting kwam in actie bij Nikantes 1 – Stormvogels 1. De wedstrijd van Swift 3 tegen Korbatjo 2 kregen we terug om zelf van een scheidsrechter te voorzien, die werd gefloten door Martijn van Langevelde. Jan-Peter Pouwer , tot slot, beoordeelde de scheidsrechter bij de wedstrijd TOP A1 – KVS A1.

Deze 2 weekeinden leveren ons dus 11 wedstrijden op voor de Rompregeling, een mooi resultaat ! Heren, allen weer bedankt voor jullie inzet !