Ook in het zaalseizoen ’17/’18 moet Swift weer voldoen aan de zgn. Rompregeling Arbitrage, de verplichte scheidsrechterslevering. Dit zaalseizoen moet Swift in totaal 49 wedstrijden leveren om geen boete (malus) te krijgen. Om geen puntenaftrek te krijgen moeten wij 35 wedstrijden leveren.
Het zal weer een hele klus worden om dit te behalen, dus bij voorbaat alvast dank naar Thijs, Martijn, Douwe, Dennis, Sjoerd, Jan-Peter en Piet voor hun inzet dit zaalseizoen. Ook de juryvoorzitters moeten we niet vergeten, hun inzet telt ook mee !

Waar zijn onze scheidsrechters en beoordelaars actief ?

Thijs Soeting floot op zaterdag 11 november in Rotterdam de wedstrijd OZC 1 – Twist 1 , Jan-Peter Pouwer beoordeelde de scheidsrechter van de wedstrijd TOP 2 – KCR 2 en Piet Verhage de scheidsrechter bij de wedstrijd Swift 2 – Twist 2. Sjoerd Sanderse floot – bij gebrek aan een neutrale scheidsrechter – de wedstrijd Swift 3 – Atlas 2, maar deze telt natuurlijk wel mee voor Swift ! Martijn de Bel is zaterdag 18 november a.s de leidsman bij de wedstrijd in de Hoofdklasse B-jeugd tussen Fortis B1 en PKC B1.