Vijftien speelzaterdagen, 70 wedstrijden, ca 30 potentiële scheidsrechters; het was weer een hele puzzel, maar de scheidsrechtersindelingen voor breedte/jeugdkorfbal zijn bekend. In bijlage een overzicht gesorteerd op voornaam.

In de week voorafgaand aan je wedstrijd ontvang je nog een herinnering per mail, graag ontvang daarop een bevestiging. Kun of wil je niet fluiten, dan moet je zelf een vervanger regelen, geef dat ook even aan mij door.
Fluitjes liggen weer in de kast van Swift in hal 1. Bij wedstrijden van E- en F-jeugd dien je zelf ook stand bij te houden, score blokjes liggen ook in de kast, zorg wel dat je een pen bij je hebt !

Voor vragen of opmerkingen kun je mij altijd contacteren via mail (martijn@kvswift.nl) of 06-37441563

Veel succes !

Martijn