Afgelopen maandag heeft het bestuur weer vergaderd. Natuurlijk zijn de updates/vragen die we uit de verschillende commissies krijgen aan bod gekomen, maar ook hebben tijd genomen om na te genieten van het kampioenschap van Swift 1.

Op sportief gebied is het een mooie week geweest, met als hoogtepunt het kampioenschap van Swift 1. Ondanks dat er al veel felicitaties aan alle betrokkenen zijn geweest, brengen we ze bij deze nog één keer over. Gefeliciteerd met dit fantastische resultaat! Dat het goed is gevierd blijkt wel uit de confetti die na de wedstrijd is gebruikt; die heeft letterlijk zijn sporen nagelaten in de zaal. Een extra schoonmaakbeurt is nodig om de vloer weer schoon te krijgen. Maar laten we ons er niet door tegenhouden en zullen ook volgend zaalseizoen weer alles geven.

Wat de promotie naar de overgangsklasse ook met zich meebrengt is een schotklok. De eerste acties zijn uitgezet om deze in het najaar beschikbaar te hebben. Wat daar ook bij hoort zijn vrijwilligers die de schotklok tijdens de wedstrijden bedienen. Deze taak nemen we daarom op in het lijstje van vrijwilligerstaken binnen de vereniging. Over niet te lange tijd hoor je daar meer over.

Op de website hebben jullie ook kunnen lezen over NL-doet, de grootste vrijwilligersactie in Nederland. Ook bij Swift gaan we zaterdag 11 maart aan de slag in en om het clubhuis om samen allerlei klussen uit te voeren. Kijk even op de site en meld je aan! Ook hier geldt, waarom moeilijk doen als het samen kan?

Namens het bestuur,

Alex Rijpert