sportlinked-app-225x225Al een aantal jaren is binnen Swift en het KNKV het programma Sportlink in gebruik voor oa Ledenadministratie, Wedstrijdzaken maar ook de voor de Contributieinning en Clubboekhouding. Sinds vorig seizoen is daar de App voor smartphone Sportlinked bijgekomen.

Tot op heden werd het gebruikersbeheer van Sportlink (met de vele vragen die daarmee gepaard gingen) gedaan door Kees Blankenburgh . Door het toenemend gebruik van Sportlink en de Sportlinked App is besloten taken te gaan verdelen.

* Kees Blankenburgh blijft verantwoordelijk voor ledenadministratie en contributie-inning.
* Martijn van Langevelde gaat gebruikers- en applicatiebeheer voor Sportlink en Sportlinked uitvoeren

Voor alle vragen over het gebruik van Sportlink en de Sportlinked app kun je dus voortaan terecht bij Martijn via martijn@kvswift.nl

Categorieën: Bestuur