Afgelopen weken zijn de eerste trainingen begonnen, er zijn al oefenwedstrijden gespeeld,  ook voor komende week staan er nog gepland. Kortom, de vakantie loopt zachtjesaan op z’n eind en we beginnen aan een nieuw seizoen. Misschien is het even wennen als speler in een ander team, misschien zelfs met een andere trainer. Er zijn spelers vertrokken bij Swift, er komen gelukkig nieuwe mensen bij. Soms ook oude bekenden.  Bij de selectie zien we het vertrouwde gezicht van Dennis Plantinga. Naast hem zien we – voor Swift – een nieuw gezicht: Arie Kranendonk. Door omstandigheden is het mij persoonlijk nog niet gelukt kennis te maken, dat komt nog wel. Ik wil Arie van harte welkom heten, ook vanaf deze plek en hem samen met Dennis een mooi seizoen toewensen bij Swift!

Dat laatste wil ik natuurlijk iedereen toe wensen : een sportief seizoen, voor spelers, trainers, ouders, belangstellenden. Succes en plezier voor alle vrijwilligers die zich op welke manier gaan inzetten voor de vereniging, ik hoop dat je er zin in hebt!

Hartelijke groet, namens het bestuur,

Anneke Duvekot-Bimmel, voorzitter@kvswift.nl

Categorieën: Bestuur