Dinsdag 12 april hebben we overlegd binnen het bestuur over diverse zaken die spelen binnen de club.

Onder andere de volgende zaken passeerden de agenda:

– zorgen rondom oplopende vacaturelijst, hoe gaan we dit aanpakken….?! Afijn we gaan nogmaals brainstormen zeer binnenkort. Met de ledenlijst in de hand en ons vacature overzicht. Of anders organiseren …

Volgend seizoen hebben we toch ECHT personen nodig voor onze commissies technische commissie, sponsor-, evenementen-, ledenwerving-, beheerscommissie (clubhuis en kantine), ict’r voor ondersteuning van sportlink, bestuursleden, waaronder algemene leden, penningmeester en voorzitter.

– voorbereidingen afstemmen met de hemelvaartscommissie voor ons jaarlijkse hemelvaartstoernooi, dit jaar kleinschaliger (zonder disco) op donderdag 5 mei, zonder consumptiebonnen.
(wel met een gehuurde pin automaat).
– het kadaster komt nameten naar aanleiding van verlenging van erfpacht overeenkomst met gemeente.

– niet te vergeten het succes van de GIGA kangaroedag, het is zelfs gelukt om het in de PZC te krijgen, grote dank aan de organiserende commissie! GIGAntisch.
Veel blije kinderen, we wachten de evaluatie van de commissie af….

Mochten jullie wensen, aanvullingen of tips hebben, schroom niet en neem gerust contact met ons op.

Van de bestuurstafel
Erica