Sommigen waren er al maanden van te voren mee bezig, anderen begonnen afgelopen maandag of dinsdagavond concreet iets te doen voor deze dag: groepen indelen, tassen vullen, slingers ophangen, ballonnen blazen, soep maken, enz. enz. Wat is er gigantisch  veel werk verzet om deze woensdag 6 april tot een succes te maken. En wat waren er veel mensen van Swift op de been om dit voor elkaar te krijgen. Swift was een gastvrije vereniging!  Zoveel kinderen, leerkrachten, ouders, leerlingen van Nehalennia waren op het sportveld en hebben van dichtbij kunnen genieten van korfbal en lekker buiten sporten.Een geweldig evenement met honderden blije kleuters. Je hoeft maar naar de foto’s en het filmpje te kijken op deze website en je weet het.  Dit was een groot(s) evenement! We hopen met als gevolg dat er nieuwe ‘kangoeroe’s’ bij onze vereniging.  Sowieso is er reclame gemaakt voor de sport.Juist door de goede en zorgvuldige voorbereiding verliep het vlekkeloos.We kunnen op een zeer geslaagde ochtend terugkijken en willen iedereen die deze dag tot een succes maakte heel erg hartelijk bedanken.

In het bijzonder Bart Pouwer, Ilse Schreuders, Judith Steenbergen en Anita Hoekstra, de motoren achter deze dag, heel veel dank!!

Namens het bestuur,

Anneke D-B