Afgelopen week heeft het website team overleg gehad om ideeen/kennis uit te wisselen en afspraken te maken. Er waren veel goede ideeen voor de korte en de lange termijn (bv een Swift App). De rollen van het team zijn als volgt verdeeld:

  • Robert-Jan Adriaanse: technisch gedeelte van de website
  • Merijn van den Berg: inloggedeelte website
  • Ron Ploeg: webredacteur (voor plaatsing van content en andere website gerelateerde vragen), ronpploeg@gmail.com| 06-53114784

Inmiddels zijn er wat kleine aanpassingen aan de website gedaan:

  • Informatie commissies up-to-date
  • Directe menuknop naar foto’s
  • Mogelijkheid om berichten op de website te delen met social media (facebook/twitter etc)

Het volgende doel is om een aparte inlogpagina aan te maken die enkel bedoeld is voor leden. Als het goed is wordt het dan mogelijk om direct groepen mensen een berichtje te sturen (bv je team of een commissie). Verder moet het mogelijk worden om bestanden te delen en om elektronisch declaraties in te dienen. Veel voorwerk is al gedaan, het is nu tijd om e.e.a af te ronden en te testen.

Namens het website team,

Paul van den Berg

Categorieën: Bestuur