knkv_korfbalmasterzEnkele maanden gelden berichtten we al over de de introductie van het Spelregelbewijs en website Korfbalmasterz.nl . Ook was er een info avond voor de A-jeugd in de kantine.Of heb je nog vragen , mail dan naar martijn@kvswift.nl

Inmiddels zijn al een aantal leden aan de slag gegaan op ww.korfbalmasterz.nl , maar (helaas) heeft een groot deel van de A-jeugd zijn of haar account nog niet geactiveerd. Vandaag werden daarom de activatiecodes nog eens verstuurd aan alle junioren.

Om het behalen van het spelregelbewijs te stimuleren beloont Swift de eerste 5 Swift-leden die dit seizoen hun spelregelbewijs halen met een Intersport kadobon van 10 euro !

Meer info over het Spelregelbewijs en korfbalmasterz.nl is te vinden in bijgevoegde flyer. Geen activatiecode gehad en wil je ook aan de slag ? Mail dan naar martijn@kvswift.nl

Flyer – kv Swift Spelregelbewijs

Categorieën: Bestuur