Sommigen waren er al maanden van te voren mee bezig, anderen begonnen afgelopen dinsdagavond concreet iets te doen voor dit toernooi: envelopjes voor de verloting in orde maken, voorafgaand aan de bestuursvergadering. Wat is er opnieuw veel werk verzet om deze donderdag 14 mei tot een succes te maken. Ik schreef er al over in mijn stukje ‘voorbereidingen’ van vorige week. Op de dag zelf: broodjes smeren, consumptiebonnen verkopen,  de verloting regelen,  bardienst, -en keukendienst draaien, achter de hamburgerkraam, de frituur, snoep en ijs verkopen,  bijhouden van de standen, het omroepen van de wedstrijden, enz. enz. …. te veel om op te noemen. Heel veel vrijwilligers die gepland aan de slag gingen, maar ook  mensen die helpen met tussendoor even wc’s poetsen, prullenbakken legen, en andere wat minder populaire klussen. Dit jaar voor het eerst de mogelijkheid om pizza’s te blijven eten, waar veel mensen gebruik van maakten. toen ging het ook regenen,  het clubhuis zat lekker vol. Aansluitend de disco voor ‘de jongelui’ , wat leuk dat er ook veel mensen van Albatros daarvoor bleven! De dag erna nog aan de slag om het clubhuis weer schoon te maken voor de zaterdag.

Voor Glenn Telepary (A2)  liep de dag wat anders dan gehoopt, hij werd in de loop van de ochtend door de ambulance opgehaald, na een lelijke val. Hij heeft er een flink gekneusde (heup) spier aan over gehouden, en moet rusten. Heel vervelend. Vanaf deze plek veel geduld en sterkte toegewenst Glenn!

Jong en oud, korter of langer bij Swift betrokken,  we hebben onze vereniging weer geweldig neer gezet.

Al met al kunnen we op een zeer geslaagde dag terugkijken, daarom willen we iedereen die deze dag tot een succes maakte heel erg hartelijk bedanken!  Volgend jaar zal het toernooi voor de 70e keer gehouden worden, dat is nog ver weg, eerst maar nagenieten van editie 2015!

Namens het bestuur,

Anneke D-B