En dan hebben we het niet alleen over korfbaltalent! Nee, Swift barst ook van het organisatorisch talent, creatief talent, technisch talent, commercieel talent, uitvoerend talent, noem maar op. Onder spelende en niet-spelende leden, maar zeker ook onder de ouders van onze jeugdleden. En dat is maar goed ook, want zonder al dat talent is het erg moeilijk om een vereniging als de onze draaiende te houden!

De komende twee maandagen (22 september en 29 september) zal het bestuur van Swift ‘s avonds een belactie houden om te inventariseren wie welk talent heeft. Waar ben jij goed in, wat vind jij leuk om te doen, waarvan krijg jij energie?
Tevens zal aandacht worden besteed aan het vrijwilligersbeleid van Swift, we zijn benieuwd naar jullie mening.
Naast de belactie zullen spelende leden in de komende periode ook aangesproken worden rond het korfbalveld.

Wordt vervolgd!

Presentatie1