Heeft u hem al gezien? Ons nieuwe jubileum-logo?

Logo swift 80

k.v. Swift bestaat dit jaar 80 jaar en dat moet gevierd worden! Vandaar dat het logo een feestmuts heeft gekregen. Aanstaande zaterdag – 22 maart – zullen wij ons jubileumjaar inluiden met behulp van de ministars van Swift. Zij zullen een nieuwe vlag de lucht in hijsen die symbool staat als een startpunt van een tal van activiteiten die in een 80jarig sausje gedipt zullen worden, met als hoogtepunt ons jaarlijkse Hemelvaartstoernooi. Zo krijgt dit toernooi  een extra feestelijk tintje omdat we de dag o.a. uitbreiden met een heerlijke barbecue, hopelijk onder het genot van de laatste zonnestralen van de dag.

Richting de zomervakantie komen nog een aantal activiteiten langs. De allerjongsten gaan op speurtocht en midgetgolf, de tussengroep krijgen nog een eet-, spel-, en filmavond en de A/B/C’s gaan dit jaar weer stoer op kamp. Ook zal er nog een familie-/straattoernooi georganiseerd worden, en gaan we natuurlijk met zijn allen gekleed in onze bekende oranje kleuren het Nederlands elftal aanmoedigen tijdens de WK wedstrijden.

Maar het zijn niet alleen activiteiten… ook een aantal andere zaken zullen in de loop van het jaar gedipt worden in het jubileumsausje. De uitblinker zal getoond worden in het voorjaar van 2015. Een schitterende nieuwe keuken zal dan op gepaste wijze ingewijd worden en tegelijkertijd zal het jubileumjaar worden afgesloten. Ook na de zomervakantie, in het nieuwe seizoen, zullen we verder gaan met dippen in de jubileumsaus, maar hierover verklappen we verder nog even niks.

Eerst de opening – komende zaterdag rond 11.00uur bij het clubhuis – samen met de ministars. U bent van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn. Het is tevens de eerste competitiezaterdag van het veldseizoen met veel thuiswedstrijden om te supporteren. En een tal van vrijwilligers steken hun armen uit de mouwen voor NL-Doet. Een echte “Swift-dag” dus.

De Jubileumcommissie.

Categorieën: Bestuur