Successen vieren… Afgelopen week hadden we onze maandelijkse bestuursvergadering. Er speelt een heleboel binnen een sportvereniging, ook bij Swift. Veel mensen doen veel werk om al die teams te laten spelen, te zorgen dat ze trainen, dat er vervoer is naar de wedstrijden, er sponsors zijn, enz. enz. Er lopen zaken goed en minder goed. Deze vergadering konden er diverse positieve zaken genoemd worden, ik deel er aan aantal met u en jou: een groot aantal nieuwe leden, ook onze ledenadministrateur noemde het al, hartstikke mooi!! Speerpunt dit seizoen is ledenwerving/ledenbehoud, er wordt hard aan gewerkt en met goed resultaat dus. De mini-stars gaan ook in de zaal door, eens in de 14 dagen. Hartstikke goed! Er zijn door de verschillende teams al wedstrijdballen voor de thuiswedstrijden van Swift 1 geregeld. Iets wat andere jaren door de sponsorcommissie werd geregeld, en nu door spelers in de teams, klasse! Het is goed te focussen op wat goed gaat, zonder dat wat beter kan, uit het oog te verliezen, ook daar zijn we mee bezig geweest afgelopen vergadering.
We starten altijd om en nabij 20 uur. Dit keer waren we net na 22.00 uur klaar, een succesje voor de voorzitter, want dat lukt niet vaak….:) Dus konden we nog even napraten onder het genot van een
glaasje (thee, port, wijn), om de grote en kleine(re) successen te vieren!
Namens het bestuur,
Anneke D-B