sprongdag

De gebruikers van het sportpark “De Sprong” organiseren als start van het nieuwe sportseizoen op vrijdag 23 augustus en zaterdag 24 augustus Open Huis.

Het doel van het Open Huis is zorgen voor een vrijblijvende laagdrempelige kennismaking met verschillende sporten en sportverenigingen op het nieuwe sportcomplex de Sprong.

De 6 samenwerkende gebruikers van de Sprong zijn de volgende clubs:

Handbalvereniging EMM, Korfbalvereniging Swift, Rugbyclub Oemoemenoe, Sportvereniging Jong Ambon (voetbal), Tafeltennis Combinatie Middelburg en Zaalvoetbalvereniging Midzavo.

Vrijdag 23 augustus 2013, 13.00 – 15.00 uur: voor de basisscholieren
Meer dan 300 leerlingen van Middelburgse basisscholen groepen 5 en 6 hebben zich aangemeld voor deze middag. Elke deelnemer zal  minimaal 2 verschillende sporten bij 2 verschillende sportverenigingen kunnen beoefenen.

Zaterdag 24 augustus 2013, 10.00 – 13.00 uur: voor de gehele familie
Deelnemers voor de familiesportdag kunnen zich vanaf 09.30 uur aanmelden bij het startbureau (de Zandkuil). Elke deelnemer ontvangt een strippenkaart, waarmee men rondje kan maken langs de deelnemende verenigingen. Na inlevering van de strippenkaart krijgen de deelnemers een ijsje of een consumptie.

Enthousiaste inwoners kunnen vrijblijvend kennismaken met de sportverenigingen. Deelnemers kunnen zich van te voren melden, maar er is ook een vrije inloop. De deelnemende clubs zorgen voor een vrije invulling  van de activiteit in de vorm van 3 spelvormen.

SWIFT organiseert op deze vrijdag een clinic voor de basisscholen en op zaterdagochtend kun je kennis maken met korfbal dmv 3 spelvormen bij het clubhuis.

Voor de vrijdag (van 13.00 -15.00 uur) hebben we nog hulp nodig. Ben je vrij en heb je zin om te helpen, mail naar bartp@zeelandnet.nl

Kom gerust kijken en neem je vriend/vriendin mee op zaterdagochtend !

Swift heeft nieuwe leden nodig !!

Het bestuur,

Bart Pouwer